· Reduktion af omkostninger
· Større produktivitet
· Maksimering af oppetid
· Altid forbundet med maskinens placering, ydeevne og tilstand
Massey Ferguson Connect er det optimale værktøj til maskinparkstyring og er udviklet til både Massey Ferguson kunder og deres forhandlere. Fjernadgang til maskindata muliggør indsigt og beslutningstagning, der forbedrer driftseffektiviteten ved administration af maskinerne på den rigtige måde, på det rigtige tidspunkt og på det rigtige sted.
Desuden får din autoriserede servicepartner mulighed for at sikre proaktiv support – hvilket øger din produktivitet og oppetid og kan samtidig reducere omkostningerne.
Du kan befinde dig hvor som helst med en mobil enhed og have adgang til oplysninger som f.eks. geografisk position, brændstofniveau og -forbrug samt timer til service. Dette giver både dig og din autoriserede servicepartner det mest optimale indblik i status og effektivitet for den enkelte maskine og dermed mulighed for bedste planlægning af f.eks. tidspunkt for næste service.
Reducer forbruget af brændstof og forbrugsstoffer ved at identificere muligheder for forbedring og opnå større produktivitet gennem logistikoptimering.
Øget oppetid og struktureret planlægning
Undgå nogle af de hyppigste årsager til nedetid, som kan være meget bekostelig på vigtige tidspunkter som f.eks. ved såning og høst. MF Connect tillader desuden individuelt målrettet servicesupport og mulighed for din servicepartner til at planlægge service af dine maskiner.